reklama

Vlog - elektromobily nie sú nudné autá!

Priznám sa, aj ja som dlhú dobu považoval elektromobily za nudné autá, vhodné akurát tak pre bohaté rakúske babičky na ekologické chodenie do kostola. Táto akcia ma však presvedčila o úplnom opaku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na elektromobilitu sa bežný človek často pozerá len cez čísla. Porovnávajú sa emisie, dojazdy, časy nabíjania elektromobilov... Jednoducho údaje, ktoré nudne znejú a preto vo veľkej časti našej spoločnosti prevláda názor, že elektromobily jednoducho nie sú dobré. To, že elektromobily sú nudné a nezaujímavé, však môže tvrdiť len človek, ktorý sa v živote v elektromobile neviezol. Ja môžem na túto tému povedať len jednu jedinú vec - s elektromobilmi je veľká zábava! Však, presvedčte sa o tom aj vy v tomto krátkom vlogu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Dominik Parajka

Dominik Parajka

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý automobilový nadšenec, robím videotesty a vlogy na Youtube a píšem o autách. Web - https://dominiccars.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu